دست به دست هم دهیم به مهر وبلاگ خویش را کنیم آباد
دست به دست هم دهیم به مهر وبلاگ خویش را کنیم آباد

 

دوستای گلم خشدیلا نظرات خودتونو با من در میون بذارین و انتقاد و پیشنهاد های نازتون رو به من بگین همچنین بگین که چه مطالبی رو بذارم یا کدومشون رو حذف کنم قربونه همتوووون برم من       پریسابوسه



نظرات شما عزیزان:

ساینابلوم
ساعت12:52---18 دی 1393
وب جالبی داری
پاسخ:فدات عزیزه دلم


محمد
ساعت20:09---14 تير 1393
سلام عزیزم وبلاگت خیتی قشنگه



دوسِت دارم از ته دل ٬ دلی که پر پر میزنه

دلی که ساز عشقتو از همه بهتر میزنه

دوسِت دارمـ حتی اگه یه شب به خواب من نیای

عاشقتم مثل همه حتی اگه منو نخوای







سینه ام یک دفتر تا خورده است

واژه هایش خیس و سرد و مرده است

من نمیگویم ولی انصاف نیست

دوریت گویی دلم را برده است …




پاسخ:مزسی از اینکه این جملات زیبا را نثارم میکنی


محمد عباسی
ساعت20:21---8 تير 1393
وبلاگ خیلی عالی داری عکسایی که گذاشتی خیلی قشنگن
پاسخ:مرسی از اینکه تشریف اوردی


zahra
ساعت13:10---4 تير 1393
سلام وب خوبي داري گلم موفق باشي.

فروشگاه موگه
ساعت12:20---3 تير 1393
این خانم اسمش چیه؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 3 تير 1393برچسب:, ] [ 11:49 ] [ پریسا ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه